Χρύστια Παρασκευά

Σχολική/Εκπαιδευτική Ψυχολόγος

Η Χρύστια Παρασκευά είναι Σχολική/Εκπαιδευτική Ψυχολόγος. Ολοκλήρωσε το πτυχίο της Κοινωνιολογίας με Ψυχολογία στο Αγγλικό πανεπιστήμιο του Portsmouth (2013-2016) και έπειτα κατέκτησε τον Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ψυχολογία (2016-2017), στο πανεπιστήμιο του Coventry (United Kingdom). Αποτελεί μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολογίας. Επίσης, κατέκτησε με Άριστα, το πιστοποιημένο τριετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής της άσκησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας, παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε παιδιά, εφήβους, γονείς και εκπαιδευτικούς, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Αγγλική γλώσσα. Ειδικότερα, ήταν υπεύθυνη για τη διαχείριση ατομικών περιπτώσεων που αφορούσαν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, ενίσχυση αυτοεκτίμησης – αυτοπεποίθησης, διαχείριση άγχους, κατάθλιψης, απώλειας και εθισμού. Ακόμη, πραγματοποίησε παρεμβάσεις που αποσκοπούσαν στην καλύτερη διαχείριση των συμπτωμάτων διαφόρων διαγνώσεων, όπως ΔΕΠ-Υ, φάσματος του αυτισμού, ειδικών μαθησιακών δυσκολιών ανάγνωσης, γραπτού λόγου και μαθηματικής ικανότητας. Επίσης, παρείχε υπηρεσίες ψυχομετρικής αξιολόγησης με τη χρήση διαφόρων ψυχομετρικών εργαλείων, τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα (WISC-V, WAIS – IV, WIAT-II, Emotional Tests, Academic Tests), σε παιδιά και εφήβους για καλύτερη κατανόηση των δυσκολιών και ικανοτήτων τους. Επιπλέον, ήταν υπεύθυνη για τη δημιουργία βιωματικών εργαστηρίων για παιδιά Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, που αποσκοπούσαν στην εκπαίδευση της κοινωνικής και συναισθηματικής τους ανάπτυξης. Παράλληλα, πραγματοποίησε σεμινάρια που απευθύνονταν σε γονείς και παρουσιάστηκαν διάφορες γονεϊκές πρακτικές για τη διαχείριση προκλήσεων και δύσκολων συμπεριφορών, όπως και εκπαίδευσή τους σε τεχνικές προς επίλυση συγκρούσεων, εφαρμογή ορίων με τρόπο που διατηρεί τον σεβασμό προς το παιδί αλλά και πρακτικές που δημιουργούν ένα ισχυρό συναισθηματικό δεσμό μεταξύ γονέων και παιδιών.